هیچ کسم

دلتنگم و با هیچ کسم میل سخن نیست...

هیچ کسم

دلتنگم و با هیچ کسم میل سخن نیست...

هیچ کسم

دنیا همه هیچ و اهل دنیا همه هیچ
ای هیچ برای هیچ ، بر هیچ مپیچ
دانی که پس از عمر چه ماند باقی؟
مهر است و محبت است و باقی همه هیچ...


خاطرات یک ن ز ن

پیوندها

می روم...

پنجشنبه, ۹ دی ۱۳۹۵، ۱۱:۲۰ ب.ظ

می روم ، اما نمی پرسم ز خویش

ره کجا؟ منزل کجا؟ مقصود چیست؟


بوسه می بخشم ، ولی خود غافلم

کاین دل دیوانه را معبود کیست؟


آه ، آری ، این منم ، اما چه سود؟

" او" که در من بود ، دیگر نیست، نیست!


می خروشم زیر لب ، دیوانه وار

"او" که در من بود ، آخر کیست؟ کیست؟


    فروغ  فرخزاد

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۰۹
مهربانو

نظرات  (۲)

۰۹ دی ۹۵ ، ۲۳:۲۷ حامد عبدالهی
او که در من بود، دیگر نیست...
نیست!
پاسخ:
نه نیست نمیدونم متاسفانه یا خوشبختانه
خیلی سپاس گزارم  از نگاه گرمتون
شرطای خوبی داشت
نشون داد که تو رو فقط برای خودش میخواسته
شرطاش از رو غیرتش بوده
اشتباه کردی فاطمه

تازشم اختلاف تحصیلات اونم فقط اندازه یه مدرک!اختلاف فرهنگ نیست
اختلاف فرهنگ فراتر از اختلاف مدرک هست
.

.
.
.
بد تصمیم گرفتی
بد
ازت انتظار نداشتم
پاسخ:
شرط خوب؟ غیرت؟ 
من بیشتر حس میکنم اینا همش بهونه بوده 
چون میدونه کمتر دختری همچین چیزیو قبول میکنه 
من حس میکنم چون فهمیدن من قبلا ازدواج کرده بودم بهونه ای واسه بهم زدن نداشتن 
بعدشم من اصلا پسر رو ندیدم که بفهمم چجوریه 
خودش نیومده بود دفعه دوم زن داداشش رو فرستاده بود این شرایطو بمن بگه منم مطیع بودنو قبول کردم فقط بهش گفتم دوست دارم درسمو ادامه بدم گفتم بپرسه با ادامه تحصیل من مشکلی ندارن آقا پسر؟ 
یعنی هر چی میگفت من میگفتم باشه؟ چیکار باید میکردم ؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">